Dostawa i zwroty

Iwona Laszczyk - Pracownia Artystyczna

Wysyłka

Zamówione przedmioty wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich i Poczty Polskiej, wyłącznie przesyłkami rejestrowanymi. Na koszty przesyłki składa się opłata pocztowa i koszt opakowania przedmiotu. Podczas składania zamówienia, system sam wyliczy odpowiednią kwotę dla danego rodzaju wysyłki.

Zwroty

Zgodnie z obowiązującym prawem Konsument ma prawo - bez podania przyczyny - zwrócić zamówiony towar w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Zwracany towar nie może nosić śladów użycia. Koszty odesłania towaru w przypadku odstąpienia od umowy ponosi Klient. Gwarantujemy zwrot pieniędzy przelewem na wskazany rachunek bankowy lub inną formą, z której korzystał klient. Można skorzystać z formularza odstąpienia od umowy lub poinformować o tym fakcie mailowo lub telefonicznie.

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 500 050 170.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu lub przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@iwonalaszczyk.pl lub telefonicznie: +48 500 050 170.

Wysyłki prosimy nadawać na adres:

STOPER-PRO P.W. Artur Laszczyk
ul. Hauke Bosaka 11 lokal 19
25-217 Kielce

Scroll to top